Uitstekend prijs kwaliteit.

Goed product voor de prijs. Normaal zou je 1 barkruk voor deze prijs krijgen en nu 2. En zitten perfect. En staan mooi bij ons interieur.

Mooie barkrukken die goed zitten. Precies zoals op de foto’s op de website. Hele snelle levering. Heel blij mee

Goede en snelle service en aflevering

Na mijn bestelling op internet werd ik prima op de hoogte gehouden van het verdere verloop tot en met de levering aan huis.

De bestelde krukken werden snel en netjes geleverd. Staan prachtig aan ons nieuwe kookeiland

Goede kwaliteit kruk, snel verzonden, kortom 10/10

Ruime keuze met duidelijke omschrijving, goede handreikingen over waar op te letten bij aanschaf, veel keuze door grote assortiment, snel en goed verpakt verzonden……..en de prijzen zijn scherp! Zeker een aanrader!

Quickly delivered what I ordered

Quickly delivered what I ordered

Voor mij 0 sterren

Mooie barkrukken, dat zeker weten. Ik was dan ook zeer tevreden totdat er bij 1 barkruk een beschadiging te zien was. Binnen 2 weken! Ik heb dit gemeld en krijg te horen dat dit een normale schade is. Door wrijving met de bar, door op en neer veren van de barkruk. Dus geen garantie. Als oplossing bieden ze dan aan om tegen een gereduceerde prijs een nieuwe zitting te versturen.....vreemde "oplossing". Kan ik dalijk iedere 2 weken een nieuwe zitting bestellen. Erg teleurstellend dit. Voor mij een gevalletje "if you buy monkeys, you get pancakes"

goed product ramp om terug te sturen

Het product is goed. Levering is vlug. Maar terugsturen is een ramp. Ze bevelen post-nl aan maar die nemen pakketten van meer dan 100/50/50 cm niet aan. Ook DHL kon niet helpen alhoewel die op et verzendetiket staan. Ik heb er in elk geval een breakdown aan over gehouden.

Netjes en snel

Goede website, snel antwoord op mijn vraag en supersnelle levering ook. Mooie krukken, heel tevreden!

Top snel geleverd

Gewoon goed, levering

Prima.

Alles volgens afspraak.

Twee barkrukken bestelt. Één barkruk had een beschadigde poot en binnen twee werkdagen ontvingen we een nieuwe. Super service!

Prima krukken.

Top barkrukken . Voor een leuke prijs Prima levering

Missend onderdeel werd na melding onmiddellijk opgestuurd. Top

Snelle levering, prima service. Er miste een voet van een barkruk. Na melding werd direct gereageerd en prompt een nieuwe opgestuurd. De krukken zijn prima.

Zeer goed.

Makkelijk om te bestellen. Overzichtelijke site en zeer snel geleverd. Mooie barkrukken aan een mooie prijs!

Prachtig

De barkrukken staan heel mooi in onze woonkamer.

Snel

Super prijs-kwaliteit

Hele mooie degelijke lichte barkrukken en bovendien heel makkelijk en snel in elkaar te steken! Aanrader!

Zitgedeelte heeft een goedkope uitstraling

Verwijden van de zwarte dop gaf problemen uiteindelijk met een zaagje gedaan

Goede en snelle levering

Snelle en goede levering

De barkrukken nog niet ontvangen

Barkrukken nog niet ontvangen

Goede kwaliteit, snelle levering

We waren zo onder de indruk van de barstoelen dat we er nog een extra hebben besteld. Deze was ook weer snel geleverd. Een zeer goede ervaring!

Mooi product. Snelle levering

Slordige afwerking aan 1 kruk

Niet duur, maar niet correct afgewerkt

Alles compleet Zeer duidelijk Makkelijk in elkaar te zetten met de duidelijke instructies Zoals omschreven en niet duur

Zekkenstraat 23-25

3151 XP Hoek van Holland

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.